Merhaba Oyuna Human olarak başlayacağım.
Pm: YvzAxu
Herkese iyi günler Human rogue Aristokrat
06-16-2026, 08:39 AM
(This post was last modified: 06-16-2026, 08:39 AM by CANXMETE.)
Good game boss. nick CANXMETE
Best wishes all!! pm:FuckerFUKARA
Hey ! LuthoR is here too ! GL&HF
chika olarak bende buradayım herkeze bol şans